fbpx

יאללהטורס

קאו לאק

קאו לאק

קאו לאק היא רצועת חוף קסומה ובתולית באורך 30 ק"מ במחוז פאנג נגה, על חוף ים האנדמן בדרום תאילנד. היא ממוקמת כשעה ורבע נסיעה מפוקט, נגישה מאוד עבור התיירים ומועדפת על זוגות ומשפחות רבות שבוחרות להגיע אליה בזכות הטבע והיופי שהיא מעניקה.

 

מה יש לעשות בקאו לאק?

מחופשת בטן גב בחופים, דרך אטרקציות וטיולים יומיים לשמורת הטבע שבאזור ועד למלונות ברמה הגבוהה ביותר שיש. לקאו לאק יש מה להציע למבקרים שרוצים ליהנות מהשקט ומכל מה שיש לגן העדן הטרופי הזה להציע –  טיול לשמורת קאו סוק, אגם צ’או לאן וריזורטים מפנקים! היא נחשבת למקום נופש מושלם למשפחות וזוגות. זוהי גם נקודת המוצא העיקרית ליציאה לטיול באיי סימילאן המפורסמים במים הצלולים ובחופים עם החולות הלבנים. איים אלה הוכרזו כפארק לאומי ושמורה ימית המגינה על אחד מיעדי התיירות היפים והפופולריים בתאילנד.

 

הידעת

נמצאו עדויות לכך שלפני יותר מ- 1400 שנה האזור נחשב לעיירת חוף מרכזית, שגם שימשה כתחנת מעבר של "דרך המשי" העתיקה

מלונות מומלצים בקאו לאק

עיירת הנופש התאילנדית קאו לאק הופכת בשנים האחרונות למועדפת על משפחות וזוגות שמגיעים אליה בגלל הריזורטים המפנקים שמציעים חוויה לכולם. קצת יותר משעה נסיעה צפונה מפוקט בים אנדמן, עיירת החוף הנפלאה הזו הולכת וגוברת בפופולריות בזכות החופים הלא צפופים שלה, כמו גם קרבתה לאיי סימילאן המדהימים ולפארק הלאומי קאו סוק.

ROBINSON KHAO LAK
5/5
Grand Mercure Khao Lak
5/5
The Haven Khao Lak
5/5
La Vela Khao Lak
5/5
Casa De La Flora
5/5
JW Marriott Khao Lak Resort and Spa
5/5
The Sands Khao Lak by Katathani
5/5
Devasom Khao Lak Beach Resort
5/5

אטרקציות מומלצות בקאו לאק

קאו לאק במשך השנים הייתה מתחת "לראדר" של התיירים, בשנים האחרונות תיירים "גילו" את היעד הזה. תוכלו להינות מפלאי טבע עם אטרקציות מושלמות למשפחות, זוגות ומטיילים. אזור קאו לאק מציע מגוון טיולים שונים בטבע, ביקור באיי סימיליאן שהוכרזו כשמורת טבע ימית, שמורת הטבע קאו סוק ואגם צ'או לאן. המבקרים יכולים ליהנות מזמנם ולחקור את האיזור עם הסיורים השונים.

קורס בישול בקאו לאק
חוות שימור צבי ים
טיול לאגם צ’או לאן- בפארק הלאומי קאו סוק
טיול איי סורין (Surin Islands)
טיול איי סמיליאן (Similan Islands)

השכרת רכב בקאו לאק

אם אתם משפחה או זוג רכב באזור של קאו לאק או פוקט זאת אופציה מצויינת להתנייד, תוכלו בקלות להתנייד ממקום למקום וגם חסכוני לכיס. בתאילנד נוסעים בצד שמאל של הכביש, מה שעשוי להיות מאתגר בהתחלה. עם זאת, לאחר תרגול תוכלו להסתגל להבדל ותמצאו שנוח לנהוג בכבישים. אם אתם מעוניינים להשכיר רכב בחופשה שלכם, תפנו אלינו ונדאג לתת לכם מחיר משתלם.

מזג האוויר בקאו לאק

קאו לאק היא יעד תיירותי בכל ימות השנה, עם אקלים טרופי כמו בכל תאילנד. לכן, אי אפשר לתזמן את השמש או הגשם. עם זאת, הזמן הטוב ביותר לנסוע לקאו לאק הוא במהלך החודשים נובמבר עד אפריל, כיוון שבתקופה זו יש הכי הרבה ימי שמש עם מינימום ימים של גשם. החודש הגשום ביותר בשנה הוא ספטמבר , אם כי גם בחודשים הגשומים יותר בשנה תוכלו להינות מימים עם שמש מושלמת להשתזף בים.

אם תבחרו להגיע במהלך החודשים מאי – נובמבר הנחשבים ‘‘לואו סיזן’’, כלומר מחירים נמוכים בגלל העונה, תוכלו להנות מבתי המלון והריזורטים המפנקים שיש לקאו לאק להציע במחירים משתלמים, לעומת המחירים בעונת השיא של התיירות בתאילנד. הרבה תיירים בוחרים להגיע בתקופה זאת שנחשבת לא רק זולה יותר אלא גם פחות עמוסה מבדרך כלל בתאילנד כולה.

חופים מומלצים בקאו לאק

קאו לאק שוכנת לאורך ים אנדמן, רצועת חוף שנפרסת לאורך 30 ק"מ. 

חוף החולות הלבנים
אם אתם מחפשים חוף שנראה כמו גלויה, זהו אחד החופים המפורסמים באזור עם חול לבן יפיפייה ומים בצבע טורקיז, והוא ממוקם בחלק הצפוני. שווה ביקור!
חוף נאנג טונג
הוא אחד החופים הפופולריים ביותר בקאו לאק. אורכו של החוף החולי הזהוב הוא כ-2 קילומטרים. תמצאו מגוון מלונות טובים, מסעדות וברים.
חוף באנג ניאנג ביץ'
אחד החופים הפופולריים ביותר בקאו לאק. זהו חוף קטן עם חול לבן ומים צלולים, מוקף בעצים ירוקים. החוף לא עמוס מדי ויש באיזור החוף מסעדות,...

מסעדות וחיי לילה מומלצים בקאו לאק

בקאו לאק תהנו מחיי לילה רגועים ונינוחים שמתאימים לערב רגוע באחד הברים. תוכלו למצוא באיזור המרכז של קאו לאק את באנג ניאנג, שם מתקיים בימים שני, רביעי, חמישי ושבת שוק לילה המציע מזכרות, בגדים ועבודות יד של אומנים מקומיים. באנג ניאנג זה אזור עם מסעדות, מסאז'ים ופאבים נחמדים לכל אורך הרחוב, אווירה רגועה, חיי לילה מסעדות וברים זאת ממש לא הסיבה להגיע לקאו לאק.

יעדים קרובים

קראבי
קופיפי
פוקט

מפה של קאו לאק

קאו לאק מחוברת בגשר לאי פוקט, משם ניתן להגיע בנסיעה שאורכת שעה ורבע.